My Dog med Ebba

vill ni veta en rolig sak :D
jag funderar på att börja blogga igen..

idag har ja varit på hundutställning med ebba (My Dog)
chicko och anette kom till final och blev på 5:e plats och ebba fick någon rosett med chilli men ja fattar ingentingen när dom pratar massa hundspråk xd
de var iaf as rolig !
imorgon börjar den jävla fucking skolan :/
men mitt schema ser ut såhär

måndag: 8.30-9.30 - musik
9.30-10.10 - rast
10.10-11.30 - bild
11.30-12.50- rast
12.50-13.45- svenska
sedan står min vackra häst och väntar på mig :D

jaja, nu orkar ja inte blogga mer men ja bloggar imorgon :P
puuuuuuusss på er alla sötnosar !

Kommentarer
Postat av: Jossan Jacobsson

men dt blev ju bara musik så dan va bäst, <3

shit va brava hade roligt på åkern. ;´D

2011-01-15 @ 19:55:50
URL: http://josefinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0