hej :D ♥

vaknade precis och hade jävligt ont i magen. jag hatar det :/
idag blir en seg dag tror jag :/ det är på morgonen som det är som värst :( men igår så hoppade ja på klubben :D
först red ja brava hemma , sen red ja svante och sedan red ja pinto och ja mådde inte alls bra :( inte när ja red pinto iaf .. :/ stackars pojjken som fick ha mig på ryggen när ja e osäker och allt ! har gjorde hans bästa :/
lilla piiiiintooo,, dig kan man lita på till 100% ♥ sedan när ja kom hem satte ja mig vid datan och då skrev sara till mig och frågade om ja ville komma över :D jag gick till henne då men de roliga var att vi spelade super mario och sjöng sing star så vi glömde bort tiden , ja bara , sara vad e klockan ? hon bara : ojjj , den är halv 1 X)
men sara skulle ändå ta ut lego så hon gick med mig :D
aja puss på er alla , och om ja mår bättre ikväll ska ja kanske vara med emelie :) ♥

//elinabrahamsson"hvidhaglund"♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0