halloojsan !

idag har jag varit med sofia andersson, ebba essman kalek och emelie hvid haglund :)
dagen började med att ja vaknade i ebbas as sköna soffa av att ebba hade duschat och kom in i rummet som en liten klump xD, sedan satt vi vid datan och skulle göra en ny heater till mig men vi orkade nt för vi var hungriga, men när vi kommer ut i köket så är allt jävla bröd slut så ja och ebba tog fram mjöl, salt, och duvet sånt man brukar ha när man bakar och gjorde scones :D hahha, så satt vi och spelade bluffstopp medans vi väntade på bröden. Efter vi ätit kommer emelie och fisan till ebba och mig och då ringer mamma så ja får åka till brava och mocka -.-' , hahah, men ja , mormor kom och hämtade mig hos ebba och ja behöver inte berätta vad ja gjorde hos brava för de orkar ja nt :D , men typ kl 14.00 var jag tbx hemma hos ebba och så tog vi massa bilder på emelie, fisan och ebba. Jag orkade nt sminka mig och sån där shiiit :P Men bilderna blev as balla :D Sedan blev klockan 16.00 och vi fick för oss att vi skulle göra pannkakor , haha , men utan ägg för ebba och dom hade inte det :D , men dom blev as gooooda ! efter vi ätit pannkakorna så spelade vi "kotten, täcknet" eller vad man nu säger hahha, och ja och ebba vann stort ! , typ 17-2 till mig och ebba ! sen gick vi ut och blablablabla, nu orkar ja inte skriva mer , men ja sitter iaf och äter jääääävligt starka mackaroner för ja tog "lite" för mkt cayennepeppar :))
ajja , puss på dagen iaf !

ebbas blogg : http://ebbaekalek.blogg.se/
fisans och felicias blogg : http://dressyrgalna.blogg.se/
emelies blogg : http://emeliiehvidhaglund.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0