bästis

min älskade lilla bästis!
jag minns första gången vi sågs, jag tror vi spelade fotboll på en gräsmatta, jag kommer ihåg första gången jag var hemma hos dig, och när du var hemma hos mig, det är du som har invigit/sovit mest i min bäddsoffa!
jag kommer ihåg , du var min allra allra bästa kompis och jag hade ju så många bästisar men du var den bästa, jag gick och sa till alla: jag kan inte vara bästis med dig längre för jag är det med en annan.
du oh jag har nog gjort det mesta tsm.
varit på torp, göteborg, stenungsund, jag kommer ihåg när vi inte hade ett dockhus som våra hästar kunde bo i så vi tejpade , häftade och allt ihop ett litet pappersstall, hahha, och när vi lekte på gräsmattan med mina hästar och mitt dockhus och allt! asså det var så jävla roligt!
vi var med varandra VARJE dag i 4:an och 5:an tror jag :) jag åkte buss till dig efter skolan och när jag satt kvar på bussen visste busschaffören att jag skulle av vid gummikokarn, hahaha, eller när vi var i stallet och red i skogen och rejsa med finess och rajur , eller lill zorro och rajur, hahha, zorro var så liten så rajur var så rädd :D
sedan släppte kontakten typ i 6:an och då varre inte så kuuuul :( men sedan i 7:an har vi varit rätt mkt och vi ska fan hålla detta!
du och jag i vått och tort, eld och vatten, och du betyder jääävligt mkt för mig
det har varit väldigt tungt denna början på året men vi gör det klarar allt , jag har tröstat dig och du har tröstat mig!
vi finns alltid för varandra!
jag hoppas vi alltid kommer vara bästa vänner ,
det finns 3 enkla ord men som endå betyder as mkt ,
JAG ÄLSKAR DIG
hoppas du vet vem du är annars heter du EBBA ESSMAN KALEK♥

// elinabrahamsson"hvidhaglund" ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ebba - ebbaekalek.blogg.se

älskar dig!

2011-09-17 @ 08:44:40
URL: http://ebbaekalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0