mig :)

jag heter elin abrahamsson och bor i en liten liten by som heter brastad tillsammans med min mamma och mina 2 katter och 2 kaniner, jag har en egen häst son heter brava som kom till mig den 8/5, jag har oxå "4" syskon, men 2 av dom håller jag ingen kontakt med och den 3:dje är tyvärr död, hon dog i födsel men jag har världens bästa storebror som är GRYM på att spela handboll och spelar i heid, 2009 blev RIK hans förra klubb svenska mästare, dom har vunnit en massa cuper och allt, men nu var det ju mig det handlade om då :)
japp, jag går i en skola som heter gullmarsskolan och har inget språk utan jag har svensk/engelska efter som man kan göra sina läxor och arbeta i kapp om man ligger efter :D det jag gillar mest att göra i skolan är såklart, slöjd, musik och idrott men jag tycker det är rätt kul med matte oxå ;) haha, vi har väll inte så jättebra lärare menmen, mitt tråkigaste och sämsta ämne är nog SO, jag tycker oxå kemi är rätt roligt. På fritiden rider jag och är i stallet eller med kompisar :) och på kvällarna brukar jag sitta och antingen kolla på tv, smsa eller sitta vid datan, lyssna på massa musik och såklart smsa :) min pappa bor i stenungsund sen 2 år tillbaka.. Själv skulle det vara bra om han bodde i lysekil, jag är tyvärr inte hos min pappa p.g.a massa olika andledningar. Men man saknar honom rätt mkt ibland.. :( jag vet inte vad jag ska skriva? jo, jag är för det mesta med ebba, fia, carro eller emelie :) dom e mina underbara bästa vänner :) jag har brava hos en kompis som heter jossan men ska flytta henne på måndag.
ja, jag hoppar varannan på LYRF, för en tjej som heter martina och hon är as bra, tävlar i hoppning och jag älskar att flyga över hinder med massa ponnysar :) för det mesta hoppar jag en c-ponny som heter pinto, min första hoppkompis var aldor :) sedan har jag varit med och tävlat en massa tävlingar, som: vanliga lokaler med massa ponnyer, bohuscupen med aldor,lakrilla och pinto, brightcup med thore, divition II med pinto, o.s.v :)
det var nog det mesta om mig och om ni har en frågor är det bara att fråga :))
puss på er :)

// elinabrahamsson"hvidhaglund" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0