hejsan :D

sitter just nu här hemma och väntar på att klockan ska bli 20:00 :) för då börjar solsidan! och vid 21:00 börjar walander! asgrymt! och så sitter jag såklart och pratar med underbara sandra eklund. hon är BÄST! hon kommer ksk till mig om 8 dagar :D vi ska ha det BÄST!!!!!!!! <3 imorgon ska pappa komma hit, det ska bli kul :D känns som man inte träffat honom på jättelänge! men jaja :D jag har inte så mkt att skriva förutom att ja och ebba var på nordensark idag och kollade på manvargs bebisar, sååå söta! sen var vi hos snöleoparderna och "lekte" med dom, as kul asså, sen hos järvarna och dom dampade !
hahha, men aa, det blev lite längre inlägg än jag trodde xD
men blider kommer kanske sedan :) puuss på er! <3

länktar till den 18 och 19 !! (HORSESHOW & VIP BILJETER) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0