hejsan :D

hej alla bloggläsare :D
idag har jag sovit hos världens bästa människa som heter ebba essman kalek!
igår gick jag upp kl halv 7 för jag skulle släppa ut hästarna och sedan åka till ebba :) så jag var hos ebba kl 8 :D
kl halv 9 gick vi ut och hoppade stutsmatta, sen åt vi och massa, sen så gick vi ner till vägen och åkte på en is xd , as kul faktiskt och den var jättehal! sen så ringde vi till trollungen och då skulle vi vara med henne med men anette skulle endå till affären så vi hämtade henne i lysekil :) sen typ hoppade vi massa stutsmatta, körde "pantgömme" först själva sedan kom petter, haha, sen typ vid 6 halv 7 åkte trollet hem och jag och ebba ställer oss i köket och bakar MUFFIIIINS :) asgoooda, men då ville ju petter oxå ha men han fick inget, haha, och han blev jätteägd av mig och ebba,, hahhahahhahaha, sen så skulle vi gå och lägga oss och då så spelade vi kort mm. och sen så somnade vi, så vaknar vi kl 7 av att ebbas JÄVLA klocka ringer :) JÄTTEKUUUL, så ebba måste stänga av den och alla precis alla hundar vaknar och börja skälla och det är ändå 5 stora och en liten!! haha, och då ska ebba släppa ut hundarna men hundarna sover ju inne i vårat rum men ebba öppnar och ut springer 3 "galna" hundar och såååklart så trampar lexi i vattenskålen så hela vattenskålen välter, nu har jag iaf insätt hur mkt vatten det är i en sån!! men jag och ebba fick ju hämta säkert 10 handdukar, sen så la vi det fint på golvet och aa, så spelade vi kort igen:) sen har vi typ hoppat stutsmatta hela dan och jag är helt slut!! nu orkar jag inte skriva mer!!! puss på er !!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0